Genta's Diary

Genta's Diary

giovedì 18 febbraio 2016

I Tatuaggi

Hola!!!
Sot nje dite e zymte por kjo nuk me pengon te shkruaj per nje teme te preferuar per mua :) Tatuazhet
Si i keni marredheniet me vizatimet ne trup :P A keni ndonje tattoo? A keni deshire te beni nje te tille? Une po, kam shume deshire te bej disa poooor s'mundem nuk eshte shume etike per profesionin tim. Gjithsesi kete nuk mund ta konsideroj nje pengese duke patur parasysh sa e madhe eshte deshira per te patur tattoo.
Po ju flas pak per tatuazhet megjithese nuk dua te ndalem tek historia e tyre pasi ate e gjeni pothuajse ne cdo portal. 
Tatuazhi mund te jete gjithcka: nje mendim, nje besim, nje shenje, nje ide, nje kujtim qe nuk duam ta fshijme nga mendja dhe jeta jone.
Tatuazhi eshte art, art te cilit nuk mund ti vendosim nje vit te caktuar kur ka filluar.Por dime qe ka nisur qe ne kohet e hershme me ato vizatimet dhe metodat e para  duke mberritur deri ne ditet e sotme me ato detajet dhe metodat teknologjike mjaft te zhvilluara.Thuhet se tatuazhi ekziston 12 mije vjet para lindjes se Krishtit. Ndersa provat konkrete te tatuazheve te para thuhet se jane gjetur ne Egjipt, duke u perhapur keshtu dhe tek popujt e tjere.Keto krijime ne trup kane nje rendesi te vecante per nje individ ose per nje grup individesh. Kuptimi eshte celsi i nje tatuazhi. Por ka persona qe thjeshte u pelqen nje figure e caktuar dhe duan ta vizatojne dhe ne trupin e tyre pa patur nje kuptim  specifik. Nuk kam asgje kunder ketyre personave (midis tyre jam dhe une) sepse eshte trupi i tyre dhe eshte plotesisht e drejta e tyre te vendosin por do doja t'i jepja nje keshille: Kujdes kur vendosni te beni nje tattoo qe nuk ka nje kuptim te caktuar por thjeshte ju pelqen dicka per ta vizatuar ne trup , pasi ndodh shpesh qe s'do t'ju pelqeje me dhe dalim tek ai perfundimi qe nxjerrin te gjithe do beheni pishman :p Une personalisht kam nje tattoo qe per mua ka kuptim ne fakt sepse e kam te njejte me miken time te ngushte. Ishte nje vendim qe e mora ne moshen 17 vjecare dhe deri me sot nuk jam bere pishman asnje dite te vetme e para se eshte i rendesishem per mua e dyta se eshte tatto i bukur dhe e treta se e kam tek kemba dhe nuk e shoh shpesh :) Ne fakt mua me pelqejne shume dhe ato tattoo e vogla jo shume te ngarkuara. Tatuazhi i rradhes do te jete tek dora (do t'jua tregoj me foto ne ditet ne vazhdim).
Po ju deshironi te beni nje  tattoo? Nese deshironi mendimin tim PO, por kujdes ne perzgjedhje, te jete dicka e bukur per syrin, domethenese per ju.Mos harroni nese do merrni nje vendim te tille, duhet te jeni ne moshe madhore sepse do te jeni me te logjikshem, me te sigurte mbi zgjedhjen tuaj. Gjithashtu jam kunder tattoo-ve me inicialet e te dashurit/te dashures. Dashuria nuk tregohet ne kete menyre, pervec kesaj une di plot raste te cifteve qe jane ndare edhe pse kane patur te vizatuar germen e personit te zemres. Nese nuk doni te ndaheni me mir mos beni te tille tattoo :P Ah dhe e fundit keshille, zgjidheni me kujdes studion, te ciles do ti besoni tattoo-n sepse kjo eshte eshte lidhur drejteperdrejte me shendetin tuaj.
Vajza ju sugjeroj tatto te vogla dhe te kendshme, persa i perket djemve jane me te lire ne zgjedhje.




3 commenti:

  1. shpirtush dhe un sot e ksaj dite e adhuroj tatto-n qe kemi bashk :)) sme del asnjeher nga qefi ^^

    RispondiElimina
    Risposte
    1. xhemel :) kur te vish ti do bejm foto tattoo-ve toona se fotot e vjetra nuk jane shume cilesore per ne blog. te puth fort

      Elimina